viernes, 19 de diciembre de 2008

L'Home Dibuixat


L\'home dibuixat ( Open in small window)


L'HOME DIBUIXAT

"Amb un tros de carbó i un tros de cuiro vell




dibuixa’m un senyor




sense llana al clatell.




Posa-li flors al cap,




un trajo de nylon,




uns guants de pell de gati una etiqueta al front




que digui:Jo sóc l’home dibuixat,




el que no té carn ni cos.




D’homes dibuixats com jo,




si mireu en veureu molts








Per acabar de ferl a teva obra




d’artrepassa-li ben bé el nas gruixut i llarg.




Penja-li un llaç vermell




dibuixa-li dents d’or




i al l’esquena un cartell




que digui: No estic mort.








I jo sócJo sóc l’home dibuixat,




el que està fet de paper.




D’homes dibuixats com jo,




cada dia en neixen més.








Després per celebrar




el part sense dolor




ensenya-li a cantar una cançó d’amor.




I amb aigua mineral




dóna-li un bany al cap,




un nom originali




per bandera un drap




que digui:Jo sóc l’home dibuixat,




el que no té cos ni carn,




d’homes dibuixats com jo,




se n’aprofiten els grans."




( Jaume Sisa)



No hay comentarios: