jueves, 7 de mayo de 2009

La meva terra és el mar.





LA MEVA TERRA ÉS EL MAR


(LAX 'N' BUSTO) Small window

Sóc navegant solitari


Sóc mariner sense port


Mai no he tingut calendari


I el meu rellotge sóc jo,


que no tinc segons


i que allargo les hores


Tu vell timó que m´ajudes


La meva adreça sou tu i el vent


Treu-me d´aquesta tampesta


Treu-me que ja no puc més


Seguint una estrella


potser em vaig perdre al cel


i vaig perdre el seny


Dona´m força per cridar


Que no sóc d´aquí tampoc sóc d´allà


La meva terra és el mar


Dona´m força per cridar


Que jo sóc de mi no sóc de ningú


I sempre així serà


Vaig neixer sense fronteres


No crec en les possessions


Doncs penso que hi ha massa coses


Que ens separen i tots som del mateix món


No crec en nacions ni en obligacions


Dona´m força per cridar


Que no sóc d´aquí tampoc sóc d´allà


Sóc part de l´oceà


Dona´m força per cridar


Que jo sóc de mi no sóc de ningú


La meva terra és el mar fet d´aigua i sal


Sota l´aigua no hi ha peles


Ni banderes ni nacions


El silenci que m´envolta


és la solfa que em fa viure viure i ser lliure!


LLIURE! Dona´m força per cridar


Qu si l´aigua és amor


Jo de pedra no sóc


Mulla´m un altre cop


Dona´m força torna´m boig


Que si l´aigua és amor


Jo de pedra no sóc


Mulla´m un altre cop


Dins del cor...


http://www.youtube.com/watch?v=raJgjL-2qnE

( Lax'n Busto)

No hay comentarios: