jueves, 19 de febrero de 2009

En espera del bon temps

El llimoner de can Cabrera




UN PRIMER AVÍS: EN ESPERA DEL BON TEMPS; DE LA PRIMAVERA.

Una Cançó;




Disfrutem de la lletra i la música; és una descripció cinematogràfica i surrealista pau ribenca

( no apte per a aburrits i capsigranys),




SIMFONIA NUM 3 (D'UN TEMPS, D'UNS BOTONS)




Simfonia núm. 3
Per escoltar la cançó, cliqueu dins del parèntesi: ( Open in small window)







"Amb les sabates descordades

sense mitjons als peus

amb un barret de palla al cap

ple de botons

he anat a seure al jardinet dels lliris

en espera del bon temps.(bis)


Anava per la regadora de zenc

que es mor de set de l’estiu

però en decantar el cosde la cadira

se n’han anat tots els botons

I m’he posat a riurede

tant babau com sóc.(bis)


El terra ple de botons blancs

el sol encara fresc i l’aire fresc

l l’aire ficom una mandra i com una son

m’han fet posar malalt de poesia

us pensareu que és tot una mentida

però jo no us diré ni si ni no. (bis)


Només m’he tret una sabata

perquè se m’ha adormit un peu

i ha vingut una mosca

segurament la del bon temps

i m’ha semblat significatiu

i m’he posat content.(bis)


Diria que ja som a la Primavera

perquè sento l’olor que fa

i és l’hòstia de bonic el terra

ple de botons.

els cucs de Sant Antoni

el peu adormit,el sol,

la regadorai les herbes del jardí. (bis)


Però quina por si vingués algú

i em trobés adormit el peu

i tots els botons per terra

i la regadora de zenc

i sense mitjons i el barret al cap,

i el barret al cap tot ple de botons.

Oh quina por, quina por que em fa...


Amb les sabates descordades

sense mitjons als peus

amb un barret de palla al cap

ple de botons

he anat a seure al jardinet dels lliris

en espera del bon temps.(bis)"




PAU RIBA

( DIOPTRIA)

No hay comentarios: